Fotoutställning

Idag lämnade vi S på förskolan på förmiddagen så körde jag och W in till staden och mötte upp studiegruppen för att gå på fotoutställning, jag är osäker på om man fick fota där så jag kan därför inte visa er några kort, men det var fantastiskt foton, tydligen så hade fotografen fått en hel del kritik för sina bilder - mest naka människor i olika ställningar och av samma kön, kvinna upptill man nertill - men jag tyckte att fotona var fantastiska, det låg så mycket mer bakom bilderna, så om ni är i Varberg rekomenderar jag att gå till fästningsmuseet och se utställningen!


Wille stod länge och begrundade denna damen - "VACKER", tyckte han ...

Efter utställningen gick vi resten av museet tillsammans med Emma, W tyckte inte att Bockstensmannens skelett var läskigt inte heller ÖTZI (den mumifierade ismannen) bekom honom, men så kom vi till en uppstoppad ko och en uppstoppad gris, han blev jätte rädd och klamrade sig fast med sina små armar runt min hals :-) Alla tycker vi olika saker är läskiga, jag gillade till exempel inte ÖTZI.

Vi sa hejdå till Emma och åkte vidare till Willys för att handla, fick även med oss fem bananlådor så vi började röjja i garaget och hann färdigt (!) innan det var dax att hämta S. S ville inte följa med hem heller, hon skulle dega färdigt först, men när man säger de magiska orden MIMMI så är det inga som helst problem. Vi skulle nämnligen ner till henne för att hon skulle ta bort mina stygn i nacken, så skönt att vara av med de nu.

Vi blev bjudna på middag, lax med kallsås och nypotatis, jätte gott.
Nu är vi hemma och barnen sover som små grisar, imorgon är en ny dag och jag känner mig ganska trött efter att ha jobbat två nätter.


W tittar på den fantastiska utsikten


Kommentarer
Postat av: jennie

ha oki tack =) detta är adressen jag har [email protected] men tror inte hon e så snabb på å svara. men har iofs aldrig mailat henne om mentorstider... Ha d gott så ses vi kram

2009-09-03 @ 20:55:15
URL: http://jenniemx.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag verkligen ÄLSKAR den bilden ! Tack för mms:et, det gjorde min dag :)

Kanske ska visa mina bilder efter operationen o se om han tycker dom är vackra med ;)

2009-09-04 @ 16:41:26
Postat av: Bitte

Vilka otroligt fina bilder på Wille har du någon gong funderat på att bli fotograf?!



Krama de små från oss och tala om för dem att vill saknar dem.

2009-09-09 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0