Dålig uppdatering

men det har inte hänt så värst mycket, barnen har varit sjuka till och från och inte varit på förskolan på två veckor.
Vi har myst hemma myst hos morfar och myst hos mimmi.

Idag slutade jag jobba halv åtta och då kom Andreas och barnen och hämtade mig så körde vi upp till Borås. Jag hade en komplettering att göra kl 09 och Andreas ville inte att jag skulle köra 9 mil när jag varit vaken hela natten.
Kompletteringen gick jätte bra. Hann till och med att träffa Linda en snabb - jätte snabb - sväng, mysigt. När vi kom hem lagade Andreas mat och efter maten gick jag och la mig och sov några timmar.

Sen va de Andreas tur att åka och träna, jag och barnen tog fram cyklarna och cyklade för att köpa blommor till baljan utanför. De var jätte duktiga och cyklade så fint båda två, men när vi kom tillbaka ramlade Wille och fick en fläskläpp och Saga ramlade med cykeln :-( Då fick vi ringa till pappa så han fick komma ner och trösta. Andreas lagade maten och plockade undan allt så jag kunde ta en skön dusch med barnen, vilken underbar sambo :-)

Sedan lekte jag och barnen med dinosaurier i sängen (Wille envisades med att säga att det var valar). Vi lekte att de gick från olika ställen i sängen och på de olika ställena kunde de äta, bada, plocka blommor, bada i geggamojja m.m. Saga tyckte det var en fantastiskt rolig lek medan Wille tyckte det var lite brist på slagsmål i leken... Huxflux när våra dinosaurier var och plockade blommor kunde Willes dino hoppa på våra med ljudeffekter som SPLASH KRACH BOIJN.

Nu ska jag njuta av lugnet innan jag lägger mig, imorgon kommer Emma :-)



Såhär fint blev det Wille valde sköldpaddan och Saga kon.


Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

Darling...Det var super kul att träffa dig idag =) Hoppas vi ses snart igen! KRAMAR i massor!

2009-09-24 @ 21:33:55
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Lina

Såå fint det blev gumman !

Wille han är klok han :)

Puss på dej o mina två små barn ;) <3

2009-09-25 @ 16:14:54
Postat av: Emma

aaah, det är så härligt av att läsa vad du och dina fina barn har hittat på, deras fina kommentarer och på hitt, jag bara njuter! :) Tack för idag min vän :)

2009-09-25 @ 16:56:01
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

åh ja, det lät toppen! det får vi verkligen göra nån gång, snart :) jag glömmde ta min igår och nu hinner jag inte innan jobbet :( måste komma ihåg att ta den ikväll. Du kommer snart ha strålande vita tänder du :)

kramar

2009-09-26 @ 08:08:00
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0