Jobbehelg

Ja, livet går vidare, mellan alla provtagningar (usch, jag gillar inte blodprov) och läkarbesök.

Idag gjorde vi ett litt.sem i skolan sedan åkte jag hem och hämtade mamma och vi körde ut och hämtade bilen på verkstaden. Träffade en så otrevlig mekaniker, inte nog med att de är jätte dyra, de är otrevliga med. Det var en kabel till startmotorn som gått av och detta kostade 2500:- Jag muttrade någonting om att kabeln inte behövde vara gjord av guld när jag betalade, kunde inte låta bli ;-) Men vet ni vad det fina är? Det är att kabeln som gick av kostade 279:- resten är alltså arbetskostnader!! Helt sanslöst!
 
Nåja, nu är barnen hemma hos Mimmi, de ska sova där inatt eftersom jag ska jobba och Andreas kommer hem sent. Tacka vet vi Mimmi <3 Barnen tycker det är så roligt att vara där så det känns bra i mamma hjärtat att lämna där!

Nu ska jag sova lite, alltid svårt att sova inför första natten men det är å andra sidan den lättaste natten att jobba. Uppdaterar kanske mer ikväll, vi får se. Fick iallafall ett samtal ifrån PartyLite idag ang vår ljusbeställning i maj, nu verkar det som om vi antingen får pengarna tillbaka eller om våra ljus finns så får vi dem :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte - Fyrklövern

Det är ju helt otroligt att det ska få gå till på det viset, hoppas verkligen att ni får era ljus och nåt i kompensation! Var det Veronica som ordnade det?

2009-10-23 @ 17:31:55
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0