En riktigt dålig dag

Har haft så ont hela dagen och känt mig så in i norden trött. Varje steg jag tar känns som om fötterna brinner upp. När jag var med barnen hos Dr Per idag (Saga har ont när hon kissar & Wille haft feber 6 dar nu) så sa han att min leverprover inte var normala, usch, man ska inte säga sånt till mig! Jag blir så orolig...tur att jag hade mamma med mig, hon fick vara mamma till alla tre idag  ;-)
Efter doktorn åkte vi och åt lunch på McD (igen!!) bivit mkt med det nu, ja ja barnen är glada iallafall. Sedan släppte vi av mamma på jobbet och åkte hem, jag la mig i soffan och kom sen inte upp, måste slumrat till eller på annat sätt helt missat när Wille kletat in soffan med "Scholls kräm för sprukna hälar" - så de va bara att halta upp och tvätta soffan....kan man annat än skratta? Svindyr e den krämen med :-)

Lina och hennes mamma ryckte sedan in som räddande änglar och utfodrade oss med pannkakor så jag slapp laga mat - tuuusen tack!!

Vill passa på och tacka alla underbara människor som ställer upp så mycket nu, tack tack tack, hur skulle vi klara oss utan er? Jag hoppas att detta går över snart så ska jag tacka er ordentligt!

(Lottis - du ANAR inte vad jag önskar detsamma!! Snart så snart...MATTA MATTA!!!)



Kommentarer
Postat av: lottis

hahahaha, "jag kan bli stor stooooor som ett hus"....

2009-10-16 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0