Picknick vid havet?

Det får det nog bli idag, fantastiskt väder, har ni märkt att blogg inläggen blir färre och färre i takt med att termometern visar högre och högre? ;) Mycket har hänt sen jag skrev sist och jag har en hel del bilder att visa men det får nog bli ikväll, känner att jag vill ut och hitta på nått!

Igår vad jag i skolan och satt på en 3h lång föreläsning som mest var flum, hade likagärna stannat hemma och det hade jag gjort också om jag inte trott att den var obligatorisk! Cyklade fram och tillbaka till staden och på kvällen fick jag som vanligt värk i knäna, men det får man ta, det är så innan jag har "tränat" upp dem så att säga. Knäna är min akilleshäl. Igår tog jag också tag i mitt tränande och träffade min PT Stefan som verkligen motiverade mig till max, nu ska det bli så kul att börja träna, vi börjar på tisdag, spännande.

Igår vid maten fick vi spontanbesök av Jonas & Oscar så det var bara att duka fram två extra tallrikar. Nehe nu ska vi börja med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0