God morgon

Idag blir det jobb, bytte pass med en arbetskamrat så jag slutar halv två istället för fyra, det var hennes idé och jag tackade och tog emot :)

Igår var det mentorsträff, mamma passade barnen och såg till att 07an fick klippt sina yviga lockar. Han var lika duktig som vanligt och satt som ett ljus, frisören och mormor var riktigt impande. Men det är nått med frisören W gillar. Efter mentorsträffen åkte jag och tränade och sedan direkt hem till Elisabeth och ljusparty.
Trevligt och jag köpte en del dofter som jag inte haft innan, annars är det lätt att man håller sig till samma.

Nehe nu måste jag göra mig i ordning !


Kommentarer
Postat av: Andréa

Så fin han blev i håret, ser med en gång "större" ut :-) Inte lika mycke bebis längre!

2009-05-30 @ 09:58:43
Postat av: Lina

Söööööööööööööööööt <3

2009-05-30 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0