22.3.09

vart tar tiden vägen? Vi stormtrivs iallafall och det är ett underbart ställe vi har kommit till. I lördags var här öppet hus och det kom nära och kära för att hälsa på. Först kom Mimmi och Dennis till barnens förtjusning, då var vi på lekplatsen och lekte i det sköna vårvädret. Så här såg det ut:

När de e såhär fint väder måste vi ha solgaslögon (Sagas ord)

Tok kul i sandlådan

När vi alla satt och drack kaffe och fikade ringde det på dörren och där stod familjen Dahlman. Sedan kom också Nisse & Britta och ville ha fika de med.


Dahlmans stannade ända till midnatt och vi åt en god middag och jag ocj Jenny knäckte en flaska rött. Filmerna som Jonas valde var bland de sämsta jag sett. Saga och Oscar hade jätte kul och även Wille lekte med dem, vi har haft en toppen helg och veckan som kommer blir full med ljuspartyn och barnkalas :)


Bus i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

nej.. i kurshandboken står de att vi får info om de i mon=)

2009-03-22 @ 21:27:25
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad härligt att läsa att ni trivs! Klart jag tar anteckningar och sånt till dig :) Jag undrar om du har non violent boken och lilla känslo boken som vi ska ha till onsdag på helena pokkas seminarium? Om jag kan få låna dom i såfall :) kramar

2009-03-22 @ 23:25:39
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0