Update

Idag cyklade jag in till stan för och handla och tillbaka, det var riktigt tungt för jag hade båda barnen i cykelkärran och Nemo med mig. Men jag cyklade hela vägen, stannde inte ens under den 3 km långa uppförsbacken :) Nemo däremot var riktigt trött på vägen hem och då hade vi ändå tagit en 2h paus inne i stan. VI mötte upp Mimmi i stan och lunchade på torggrillen..

I lördags hade vi en fullsmackad dag, A samåkte till jobbet så vi hade bilen och bestämde oss att åka till Bang för att fika och så att Saga och Wille fick leka lite med Maja och Max. Bang och Håkan bor i ett fantastiskt hus i Frillesås, med en etage trädgård i fem etapper. Underbart!
Efter fikan åkte vi ner till Falkenberg och Vallarna tillsammans med Mimmi och Dennis, vi lekte på lekplatsen, viftade med den svenska flaggan och matade djuren. Verkligen en underbar plats att vara på.


I fredags var det en heldag utan barn för min del. Eller ja, alla barn på förskolan förstås :) Jag slutade halv fem och jag och Bang tog bussen in till Sofi, där vi gjorde oss iordning och drack lite vin. Kl 18.30 samlades Derome, Veddige, Kungsäter & Karlgustavs förskolor utanför kyrktrappan och vi gick ner till fästningen och avnjöt en fantastisk medeltidsmåltid. Fantastiskt gott!



Kommentarer
Postat av: Emma

vilka jätte fina bilder. snart får jag också fotoshop så jag ska lära mig att göra så där fina kollage! :) har du gjort din sista dag på förskolan nu? Vad ska du jobba i sommar, du har sagt det jag vet men minnet är så kort här! Sagar G var jätte fint, S:et tycker jag också var imponerande, S är svåra att få till :) Vi måste träffas nångång i sommar, jag kan inte gå hela sommaren utan att vi träffas :) Får la ta den dära glassen nångång :)

2009-06-07 @ 21:27:58
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det lät jobbigt att jobba dubbelt! Men det klarar du, du är en kämpe :) ja, jag ska köra glass. Jobba som vikarie i barnomsorgen och i tre veckor senare i sommar så ska jag städa på rent hus. :) så det är lite här och där för att få ihop pengar :) Tänkt om jag också hade jobbat där ute med missbrukarna. Vad roligt det hade vart. Har dom inget jobb till mig?

ja NÄÄÄÄR det blir fint sommar, sol och bad väder så åker vi till stranden nån dag. Ja ska antagligen passa sanna nån dag i sommar så då kan vi ju åka ihop kanske :)

2009-06-08 @ 07:45:54
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: johanna

ho ho..

Hur e de? fullt upp ser jag, Samma här..

Skönt att slippa plugga nu för ett tag va? vi får väl se till att ta den där fikan som vi planerat snart 1 månad känns det som.. Denna veckan e jag helupptagen men nästa kanske?? Inte lätt att få till det, speciellt inte om du jobbar mkt med? Hur blev det med nattjobbet? Ska du gå in lite?

Vi höres ha de bra kram kram

2009-06-08 @ 09:46:31
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh massa skojjiga bilder.. det gillar jag :)

Saknar er så det gör ont :(

Men shit va långhårig Saga blivit.. MÅSTE SES !

Vet att du jobbar mkt nu men ring så fort du har en timme över !! PUSSSSSSS

2009-06-08 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0