Helgen som va



Morfarn grillade panagusfile i folie med röd peppar, mango, ingefära, olivolja & kapris. Det var bara såå gott, jag åt alldeles för mycket (som vanligt). En jätte trevlig kväll. Vi lämnade Nemo hos dem eftersom jag och barnen skulle till Göteborg dagen efter...

Vi hade det jätte trevligt och gör gärna om det inom kort igen, dock var resan hem med barnen lite knepig då tåget var försenat och barnen var uttråkade. Nu har jag inte tid att sitta här och blogga, måste cykla till skolan men jag måste bara visa den fina bilden jag tog på Tage:


Underbar, sant?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt det är när du lägger upp massa kort på vad ni gjort :) Jag tycker det ser ut som att eran lillkille har växt massa sen jag såg han sist, det går fort! Ha det gött :)

2009-06-02 @ 07:52:55
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Bitte

Tack Lina för alla fina bilder du tar det är guld värt när man inte bor nära och ser dem varje dag.Stor kram till er alla "Gammelmoster"

2009-06-02 @ 08:59:02
Postat av: Anneli Nilsson

Hej Lina,



Vad kul att se de mysiga bilderna på dig och din familj. Jätte härliga! Ska kika lite mer när jag har mer tid. Ska iväg och jobba nu.



Kram / Anneli

2009-06-02 @ 16:54:54
Postat av: Emma

ja det var konstigt, det var typ kvart i 11 :) men det var i B huset ni kanske satt nån annanstans? helt inne i ert arbete :)

2009-06-02 @ 19:44:39
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

jag gjorde som han skrev i ett anslag för länge sen; Under rubriken "Exempel" ger ni praktiska exempel, till exempel ifrån Er VFU, annan pedagogisk erfarenhet eller beskriver en pedagogisk konsekvens i Ert kommande uppdrag som pedagoger. Jag hade inget exempel från verkligheten så jag tog ett situation som kan uppstå i mitt kommande yrke, vad man kan göra om föräldrarna inte vill ta del av elevens skolgång! :) Hoppas det går bra för dig! kram

2009-06-03 @ 09:18:28
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

ja jag fick ett spel på den där innehållsförteckning.. så gav helt enkelt upp. vet inte ens om jag är nöjd med det hela, men det får bli så.. skönt med sista dagen imorrn =)

2009-06-03 @ 20:47:59
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, jag lånade björns kamera lite :) ses i skolan om en stund, siiiiista daaaagen! :)

2009-06-04 @ 07:39:37
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0