Tusen ting att göra

Varför är det alltid så? Kan man inte bara få njuta utav sommaren? 
Idag har det iallafall vart underbart med lite moln på himlen. Mimmi kom en sväng på förmiddagen innan jobbet och vi gick till affären. Nemo följde med och bar hem alla varor i sin nya "ryggsäck", han sa ingenting, jag undrar om han ens märkte att han hade något på ryggen? Hur som helst så har Nemo börjat skälla mycket mer, och det driver mig till vansinne. Jag undrar vad det kan bero på? Får prova att öka hans dagliga motion mer, men när det har vart såhär varmt vill han bara ligga och sova.

När vi kom hem gräddade jag våfflor som barnen slukade, till middag bakade vi egen pizza, inte en allför nyttig fredag med andra ord :P

Nu ska jag egentligen inte sitta här och fördriva tiden utan jag skall försöka maila iväg en arbetsansökan och sedan dyka ner i minnenas brunn och försöka leta fram roliga minnen från 2000-2004, det bör inte vara för svårt :) 
Imorgon är det jobb 7-19 och eftersom jag inte kommer vara hemma medan barnen är vakna ändå så bestämde jag mig för att gå på Body Balance mellan 20-21, det får mig att slappna av och det kommer nog behövas efter en stressig jobb dag mitt inne i centrala Göteborg. Ska ta med mg GPSen så att jag slipper köra fel iallafall. 

God natt mina vänner.
Pappa och Saga 7 maj 2007
Wille 8 oktober 2008

Kommentarer
Postat av: lottis

du är så enormt duktig lina som bakar, jobbar,handlar OCH sen går och tränar!!

imponerad :)

kram

2009-07-07 @ 16:36:49
Postat av: emma

ah du menar den individuella inlämningsuppgiften? den har jag hämtat, den var Underkänd :( fat det visste jag egentligen nästan redan för jag hade skrivigt jäääätte lite på en punkt för jag inte orkade mera just då, och det var där jag var underkänd och ska utveckla bara. Har du hämtat din? hur gick det? nä, jag är absolut inte förvånad, man blir så fruktansvärt irriterad på HB. Hade bytt om det inte var för att det är i Varberg och jag vill ha min utbildning! Det ringde en tjej som jag bruakr vara barnvakt hos innan idag och frågade om jag ville komma på söndag och hjälpa till på deras barnkalas, så jag fick tacka ja så att jag får lite extra pengar, behövs! jag ska vara där mellan 14-18, och jag sover nog länge på söndag för jag jobbar hela lördagen :( kanske nästa vecka istället? hur jobbar du? kram

2009-07-07 @ 22:29:26
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0