Uppdatering

Ibland finns inte tiden till att blogga så mycket som man skulle vilja. I fredags var vi iallafall och firade farfar som fyllde 80år, det var riktigt trevlig och i vanlig ordning så åt jag alldeles för mycket. Vi cyklade hela familjen och bestämde att vi ska cykla oftare, när vi skulle bege oss hemåt så fick 06an ett riktigt utbrott och vägrade ta på sig kläderna *pust* Överlag var det en toppenkväll iallafall, jag tycker att det är jätte roligt att träffa släkten, speciellt familjen Ek och familjen Hammarström som vi inte träffar så ofta.

Finurlig Wille vill upp till mamma


Födelsedagsbarnet var svårfångat men här är kära farfar tillsammans med kusin Elin

 Wille lekte med Mias halsband, Mia jobbar natt på BB och hon har haft hand om både 06an och 07an deras första natt så jag fick sova.

På lördagen var vi på stan och fyndade en jacka till 07an på rean, jätte fin lite retrojacka för 99,50:- helt lagom. Efter stan åkte vi hem till farmor och farfar igen och åt lunch (farmor bjöd hem oss för hon hade så mycket mat över från gårdagen, och det var så gott att det tackar vi inte nej till ;-)

Idag är det söndag och jag har pysslat med designen på Emmas blogg, jag hoppas hon blev nöjd. Vi hade även en spekulant på lägenheten här och jag hoppas att hon får den då hon kunde flytta in redan 1a april. Jag och barnen har också plockat ner mitt My little pony slott som jag hade när jag var liten och byggt ihop, barnen har lekt med den flera timmar.


Här ser ni hur Askungen och katten badar i poolen (med vatten i) husen på sidorna går att dela och så finns det massa prylar till, soffor, bord, sängar, skötbord, spjälsäng, ja det är som ett litet dockskåp fast för my little ponys :-)

Nu är det kvällsmat :-)

Kommentarer
Postat av: jenny

yes självklart.. mailar de när det blir aktuellt=)

2009-01-25 @ 21:32:29
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Filibabba

härlig blogg! =)

2009-01-25 @ 22:04:24
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: johanna

heej..

ja jobbar tis ons tors natt denna veckan... sen e ja ledig en vecka till...

2009-01-25 @ 23:28:05
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0