Igår så gjorde jag det :)

Jag hade en tdi hos tandläkaren som jag faktiskt gick på, och inte nog med det så lagade jag 3 hål. Jag hade missuppfattat tandläkaren innan jag trodde att jag hade 8 små hål, men jag hade 1 stort hål och fyra små så det var ju ännu bättre. Jag lovade henne dyrt och heligt att när jag lagat de andra 2 hålen (25 mars) så ska jag gå varje år, inte vart åttonde som jag gjort innan :) Idag känns det jätte bra även om pålånboken är 2500 kr fattigare :( Sjukt att det ska vara så dyrt! Och så har jag lovat att tänka på vad jag äter, inget socker å ingen läsk!
Sparkontot minskar....

Regnet öser ner ute och jag ska till jobbet, behöver ett riktigt regnställ och jag har funderat på ett från didrikssons? Är det ngn som vet hur deras kvalite är? Är det bra?

Vi har minsann celebert besök här hemma, mamma är på semester ihuvudstaden och då campar min gamla (18 år) kise hemma hos oss, älskade Daisy. Det är så roligt att hon kommer bra överens med Nemo

Trivs som fisken i vattnet och hur roligt är det inte att se ut över andra(s)(gizmos) domäner?

vännerna

Kommentarer
Postat av: Andrea

Har bara erfarenhet av regnkläderna till barn från Dirikssons och vi e nöjda med det! Har hört att vuxenregnkläderna ska vara bra med :-)

2009-02-26 @ 13:28:49
Postat av: jojjo

vi har haft skid-dressar till barnen och Melwin har haft regnkläder ifrån dom 2 år i rad, e supernöjjd, tror kvaliten e lika bra till vuxna annars hade det inte vart så populärt ju..

hoppas du hittar ett fint..

kram

2009-02-27 @ 23:56:14
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0