Dagbok

ja, tiden finns inte riktigt till att göra allting som jag vill, därför har bloggen blivit lidande. jag har de senaste kvällarna (förutom igår kväll då jag sov 19-08) pysslat med 06an och 07ans dagböcker, de har blivit lite lidande det sista och det är så svårt om jag hamnar för långt bak. Jag gör varsin dagbok till dem, jag skriver inte varje dag men nästan och de dagar då jag skriver har jag bilder med. De ser ut såhär:

           

Som ni ser har vi vart och matat fåglarna i dammen idag, alltid lika roligt. 07an var väldigt skeptisk till en början men det släppte ganska snart och sedan knatade han runt bland änderna och skrattade och pekade. 06an hade fullt upp med att lära sig skillnaden mellan mamma and och pappa and :)





Kommentarer
Postat av: Lina

Naaw.. va gulliga de små söta är :) och änderna med ! Hoppas det står massa om hur bäst jag är i deras dagböcker.. Jag vill oxå ha dej som mamma Persson ! :) Puss

2009-02-06 @ 00:04:15
Postat av: Lyxmorsan

Fina ankbilder...har liknande här hemma i gömmorna. Små barn och stora änder som skulle döda för att komma åt brödet i påsen, hehe.

2009-02-06 @ 20:59:04
URL: http://mobilblogg.nu/Lyxmorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0