Nu sitter jag här igen

och funderar på om jag ska strunta i skolan imorgon och ta jullov redan nu?
Barnen går nästa vecka på förskolan med sen är det lov i 3veckor för deras del. Idag har varit en underbar dag, jag har mått jätte bra och haft humöret på topp hela dagen.

Jag sov till kl 14.15, gick ut med Nemo och åkte sedan och hämtade barnen. Gick ner till Saga först och hämtade henne, det är så härligt att se hur glada de blir för att man kommer, det är det allra bästa med att lämna på förskolan, att få hämta ♥ Vi körde hem och jag startade disk- och tvättmaskinen, plockade undan och förberedde middagen. Saga och Wille dansade till Agneta Fältskogs julskiva (andreas fick ett nostalgianfall och köpte skivan förra veckan).
Till middag lagade jag ris och kassler gratäng som vi åt med en tomat/lök/fetaost röra till, jätte gott.
Barnen somnade redan kl 19 och då slängde jag mig i soffan och inväntade mannen. När han kom var det dax för mig att åka till jobbet :/ Bara 3 nätter till innan jag är ledig i 12 dygn - skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0