Mysdag på staden

Idag åkte jag och barnen in till stan för att jag skulle se om jag kunde hitta några kläder på rean, men ikke. Hittade ingenting, inte ens på Gina, där jag alltid brukar hitta kläder. Vi tog en sväng på KomIn men inte heller där fann jag något till barnen. Köpte ett lösviksthé och 3 chokladpraliner till en vän som är lite nere och behövdes muntras upp, stoppade även ner en jätte go face/body scrub från American. Inne på KomIn träffade vi Carro och hennes dotter Bella som är lika gammal som Saga, jag och Carro bodde grannar innan och har inte setts på länge så vi bestämde oss för en fika på Herberts för att prata ikapp oss.

Efter fikan blev det snabb shopping på staden, målarböcker till barnen, deo till pappan och grädde till fisksoppan. Sedan styrde vi kosan till Lina och fördrev tiden i hennes mysiga lägenhet. Väl hemma var kl så mycket att fisksoppan fick vänta tills imorgon. Imorgon ja...har lite ångest över det, ska nämnligen börja jobba igen...usch, jag som njutit så mycket av att vara ledig...så imorgon packar vi barnens väskor och kör ner dem till Mimmi så får de sova där.

Just nu håller jag på och laddar upp hela 2009 för framkallning på Crimson.se "Bild 302 av 639" fick även min fotobok idag från Alanya 2008. Jätte fin blev den! Har även fört över snöbilderna från mobilen så här kommer dom;


Har snubblat över en skiva med 40 olika kit till digital scrapbooking - underbart, de flesta är gratis att hämta ner men det tar tid att leta upp och ladda ner och jag har varit lite lat men nu är alla inlaga i PS och sorterade så nu är det jätte roligt att scrappa på datorn. Nu väntar jag bara på att Magnolias gubbar ska bli digitaliserade, eller är de de redan, nån som vet?

Nu är det läggdax för barnen i hemmet. Ikväll tänkte jag ni skulle få hjälpa mig att bestämma mig genom att rösta på er favorit så kika in då ;-)

Ting!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhh va jag är avis på dig då, vill oxå ha en sån skiva, vart hittar man den??



Skulle blir jätteglad om Magnolias stämplar blev digitaleserade jag med...

2009-12-28 @ 21:10:57
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0