2009

Nu är det inte många timmar kvar på detta året. Jag jobbar tråkigt nog, men samtidigt så tycker varken jag eller Andreas att det är något direkt att fira.

Som vanligt får det bli en lista över det gångna året;
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Inte vad jag kan minnas såhär på rak arm...
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Ger inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, Johanna och Gabriel fick gulligaste Tim och Andrea Och Jonas fick söta Ebba.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej.
5. Vilka länder besökte du?: Danmark
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Bara min familj får vara frisk är jag nöjd
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 November ♥
8. Vad var din största framgång 2009?: Tja...jag vet inte riktigt... 
9. Största misstaget?: Inget jag kan minnas så det kan inte vart ngt stort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Haft jätte problem med mina leder, var riktigt dålig och jag hoppas att det inte kommer tillbaka!
11. Bästa köpet?: Inte riktigt köpt än, men planerat ;-)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Det får helt klart bli ovanstående fråga även om det inte är "betalt" helt än.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att jag och Lottis har tagit upp kontakten mer igen och 091102
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: De nye gitarkamraterne
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Vet inte, gladare kanske?
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Ätit sött
18. Hur tillbringar du julen?: I Skåne
19. Blev du kär i år?: Alltid lika kär, kanske t.o.m. lite kärare
20. Favoritprogram på TV?: Ghost Whisperer
21. Bästa boken du läste i år?: Böckerna om Edward och Bella
22. Största musikaliska upptäckten?: De nye gitarkamraterne
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Ett nintendo wii + fit
25. Något du önskade dig men inte fick?: Drömvinsten på lotto
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Var bara hemma, Andreas jobbade och farmor & farfar, Mamma & Dennis kom hit.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Liite mindre bilutgifter kanske?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Stil å stil? klär mig gärna i stooora kläder
29. Vad fick dig att må bra?: Min Familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Hahaha...Edward ;-)
31. Vem saknar du?: Charlotte Helin
32. De bästa nya människorna du träffade?: Utan tvekan Johanna, Carin och Sofi!!!

Kommentarer
Postat av: lottis

och jag saknar dej massor och känner mig lyckligt lottad att jag har en vän som du.

vilka fina bilder du lagt in, vi hörs snart

kramar

2010-01-04 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0