Vart kommer energin ifrån?

kl 0330 inatt åkte jag med W till akuten, han fick penicillin, kortison och inandas adrenalin, men han vill fortfarande inte äta eller sova. Ganska pigg är pojken ändå och när jag byggde en koja till barnen tyckte han det var såhär roligt:

Underbar bild, han ser verkligen inte sjuk ut men det är han faktiskt, riktigt sjuk med hosta, astma, feber och förkylning.

Jag borde egentligen vara jätte trött men av någon underlig anledning så känner jag mig pigg så pigg att Nemo fick sig ett bad. Jo, jag har badat, fönat och kammat honom i ca 3h. Och nu är han sååå fin, här följer lite bilder från badet:

Har gjort roligare saker, tänker han

"mamma, sluta nu!"

Mycket gladare nu när det är över.

Han fick sedan ett stort ben att tugga på i uterummet och nu ska vi gå en promenad. Har dubbel och dubbel och dubbel kollat att han är helt torr och det är han.
På återseende

Kommentarer
Postat av: johanna

såg ditt mess igår sent på kvällen, klart ni kan komma på måndag o hälsa på vore skitkul...

nu ska ja börja flytta, såå jobbigt men kul när de e klart... ha en bra dag ni... kram

2008-09-21 @ 08:50:34
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0