Jag har vart lite dålig med bilder det sista


S och den lilla kattungen trivdes alldeles utmärkt tillsammans, synd att den hade en ägare.


när man har en stora syster så får man stå ut med att få ett och annat spänne i håret ;-)
(han har på sig MOLO sparkdräkten från tradera)


Nemo och Alice hemma hos Emma...ett vackert par

Å vet ni vad som hände? Idag på posten fick jag en räkning på 125 kr från varbergs bostad där det stod att jag hade slängt skräp och sopor på golvet i ett sophus på en annan gata än vår.
-Ursäkta? Skulle jag ha gjort detta? Jag som sopsorterar som en galning och har spannar på förgården för i hårdplast, mjukplast, metall, aluminium, papper, tidningar, wellpapp, batterier, glödlampor (lågernergi & vanliga), komposterbart och glas färgat & ofärgat. Skulle jag hålla på med detta på min förgård för att sedan dumpa allt på golvet i sophuset?!?
Jag kunde inte göra annat än att börja skratta, skrattade så tårarna rann, imorgon ska jag ringa VBAB och fråga om de har fått snurren? haha

Kommentarer
Postat av: emma

haha..så du menar att du var så trött att är du kom hem så du bara fortsatte att skratta ;)

2008-09-30 @ 21:36:49
Postat av: Lina

Duktiga sorterar Persson.. ring och skäll på dem bara !

2008-09-30 @ 21:41:24
Postat av: lina

ja gud ja Emma, vad jag skrattade, skulle berätta för A om paparazzin som "hade lite svårt att skilja på C och E" knäcker mig bara jag tänker på det å jag flabba så så jag fick knappt fram nått ljud...



du...jag kan inte kommentera i din blogg :-( :-(

2008-09-30 @ 23:03:57
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha..ja han var lustig han som har svårt med C och E. När jag tänker på det nu, har vi ens nån sal med E??? och kalla honom inte paparatzzi, han är "webbanvarig" :P va? varför kan du inte det..det trodde jag att jag hade fixat...

2008-10-01 @ 18:25:11
Postat av: Charlotte Jönsson

Så mysigt med liten kise i sängen!

2008-10-01 @ 20:49:31
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0