God Morgon

idag gick jag upp med tuppen 0545, för att gå till tvätt stugan (!)
Men fy vad jag mår dåligt, jag som trodde att jag var på bättringsvägen och kunde jobba idag, men nej, halsen värker och det känns som jag svalt en fotboll, näsan rinner och huvudet  känns som om det ska sprängas, blir inget jobb idag och heller ingen skola. Jag ska bara åka ner dit och lämna en bok sedan ska jag följa lektionerna hemifrån, blir att datan får vara på hela dagen men hellre det än att behöva sitta i skolan å må såhär...

Igår var det busfabriken (kan de ha ngt att göra med min försämring, alla okända barnbaciller jag utsatts för?) Nåja iallafall hade vi skitskoj, jag och emma och barnen, vi hoppade studsmatta, lekte i bollhav, klättrade i labyrinter, åkte rutchkana och klättrade upp för vulkanen. W verkligen älskar Emma, S är mer mammig men det släpper nog snart, brukar göra det


Emma och W på studsmattan

  
ser ut som om jag bara står på studsmattan men jag hoppar som bara den..haha..bild nr 2 föreställer Emma när hon klättrar upp för vulkanen


S in action. Emma är den som lyckats ta denna bilden, tokbra, jag fick inte ett ända när hon var i luften.

NÄr vi sedan kom hem hade A lagat mat till oss och efter det var det dax för ett bad. Efter badet uppdagades det att det inte fanns några rena pjamasar (!) Så  vad gjorde vi då? Jo barnen fick sova i sina tomtedräkter, så vi hade en tomtenisse och en tomtenissa, eller som S sa; tomtetjej, springades här på kvällen. S tyckte det hela var så roligt och hon gav mig låtsaspaket hela tiden som jag spelade överförtjust i att öppna.Tillslut sinade min fantasi på att hitta på vad det var i paketen hon kom med och klockan hade blivit mycket så det blev sängen för två trötta tomtar.


den lilla tomtenissen


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas han älskar mej lite mer bara.. :)

2008-09-24 @ 17:33:47
Postat av: lina

klart att han gör du är ju hans gudmor =)

2008-09-24 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0