Falkenberg

idag har dagen verkligen vart späckad...
kl 9.30 lämnade jag av Wille hos Lina,hon skulle för första gången vara barnvakt, det gick jätte bra!! Jag och Saga mötte upp min klasskamrat Emma och körde ut till läjet för att intervjua några 6åringar om allemansrätt, friluftsliv, ekologi och elektricitet. Det gick snabbt och lätt och det är alltid lika underbart att höra barns funderingar och tankar.
Sedan åkte jag och mamma med barnen till falkenberg och inhandlade Linda &  Thomas böllopps present, barnen fick lite olika platsdjur och ett bowlingset i miniatyr. Väl hemma igen åkte mamma och jobbade och jag och barnen gungade, nu är vi hemma och det är dax att prova klänningar, 2 st i stl 36...måtte jag gått ner allt jag ska... återkommer med bilder
på klänningarna och blir jätte tacksam om Ni kommenterar vilken ni tycker är finast.


S på skolan, vi leker med ballonger. (visar elektrisitet)

Emma fick blåsa upp måånga ballonger, jag kan nämnligen inte..jo de e sant...

Hemma igen så spelar vi bowling så käglorna flyger...nu e nog Morfar stolt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0