Vad det regnar

det verkligen öser ner! A jobbar och jag och barnen skall bara vara inne idag tror jag. Mormorn kommer hit en 30 minuter vid kl 13 så jag kan gå ut med Nemo.

Gårdagen var trevlig, vi drack en flaska jätte gott rödvin (som jag nu har glömt namnet på) och kollade foton och lyssnade på musik. W vaknade mitt i natten och var jätte ledsen, tårarna rann och han hulkade av gråt, stackaren, säkert en mardröm.

Lägger in lite bilder från gårdagen. Klicka på dem för at få dem större. :-)
   



det är lite dålig kvalite för jag visste inte om man fick ta kort så jag vågade inte använda blixten :-)

Kommentarer
Postat av: johanna

ha ha Melwin har en likadan t-shirt, jättestolt e han... + en poster som e signerad ha ha ha den ska vi rama in åt honom, ett minne juh...

fina bilder

2008-10-05 @ 11:38:28
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vina Maipo heter vinet.. mums ! Får dela en flaska vin snart igen :)

Fan jag ser ut som en gamla kärring på mitten bilden, hahaha ! Måste göra nåt åt mitt yttre tror jag.. PUSS o TACK för igår. Det var toppen !

2008-10-05 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0