Nytt utseende på bloggen

Ja, nu sover Wille äntligen, han var verkligen jätte trött och väldigt gnällig och behövde verkligen komma i säng. Saga är fortfarande vaken, hon ligger i sin säng och kollar på Bamse. Med all denna tid över bestämde jag mig att jag ville ha lite mer färg i min blogg, därav allt det orangea :-)

Dagen förflöt lugnt i goda vänner sällskap, Louise och Ludde kom hit och slog ihjäl några timmar tillsammans med oss, det var trevligt, som alltid. När jag var ute och promenerade med Nemo i blåsten gick vi förbi ett träd som inte klarat blåsten så bra, lustigt för det stod mitt inne bland husen, där tycker jag att vinden inte borde få sådan kraft. Passade på att fota trädet, som för övrigt var en rönn, med mobilen.


Jag roade mig med att kolla på gamla foton innan idag och Saga hittade ett som hon envisades med att säga att det var hon, fast det egentligen är jag när jag var i ungefär samma ålder som Saga är nu, jag har svårt att se likheten, förutom det blonda håret då ;-)



Jag 1983

Jag orkade inte scanna in bilderna i datorn utan fotade dem bara med mobilen, därav blixten..ni får ursäkta min lathet men det har vart en tuff dag                                                                                                                                                                   

Däremot hittade jag en bild på min lillebror Fredrik och tyckter att Wille är väldigt lik honom när han var liten, eller vad tycker ni?


Fredrik 1995

Det är synd att vi inte har några bilder på Andreas när han var liten, då hade vi kunnat kolla på dem också, alltid roligt. Men det får vi göra nästa gång vi är i Ystad.

Ps..mamma och alla ni andra som läser min blogg, jag blir super glad om ni lägger en komentar då och då. Det förgyller min dag. Å eftersom jag vet att min käre mor inte är något data snille så ska jag förklara hur Ni gör.
Under varje blogg inlägg står det kommentarer, klicka där osh skriv sedan vad ni vill, glöm inte namn och klicka på skicka :-) Lina, Johanna och Emma...det är så roligt att läsa era kommentarer å Bitte..kommentera mera :-)

Kommentarer
Postat av: johanna

snygg, skickade iväg min blogg imorse på att få ett snyggt utseende som jag hoppas bli klart imorgon...

men jag orkar inte sitta själv o fixa, de e min lillasyster som gör.. ha ha

2008-10-05 @ 20:06:22
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: lina

Spännande :-) Ska bli roligt att se hur den ser ut sedan. Kram

2008-10-05 @ 20:23:17
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Lina

Om du inte ser likheten mellan dej o Saga på den bilden är du BLIND ! Haha, fan snarlikt ju. Om Saga tom ser det så måste det ju vara så.

2008-10-05 @ 20:55:48
Postat av: Charlotte Jönsson

Visst var vdet väl likt Wille, det tycker jag nog. Albin är jättelik min bror som han såg ut vid 2 års ålder!

2008-10-06 @ 07:34:47
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: mamma

Det roligaste jag vet under dagen är att gå in och läsa din blogg.Jag gillar din nya färgskala, men när jag ska försöka göra min egen blogg så fastnar jag. Du får hjälpa mig någon dag.

Vad gäller bilden på saga/dig, så håller jag med Lina. Du måste vara blind

Kram mamma

Ps la ditt kort på byrån i hallen

2008-10-06 @ 15:00:32
Postat av: Bitte

Jag tycker oxå det är superkul att läsa din blogg varje dag vi som bor så långt borta missar ju såm ycket av de små men eftersom du skriver så bra såkänns det nästan som om man var där.Stor kram till er alla.

2008-10-07 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0