Nu kan han gå!!

Wille ställde sig upp mot vardagsrumsbordet idag, släppte, gick ut i köket och vände tillbaka till vardagsrummet. Han skrattade så han tjöt :-)
TYvärr jobbade jag så jag missade de hela eftersom jag jobbade *ledsen* missade Sagas första steg med så nu måste vi skaffa en nr 3 ;-) Skämt åsido så vill jag nästan väcka W så jag kan få se han gå :-) Vår lille prins...
Längtar tills imorgon...


Känns som om det var igår vi låg tillsammans på BB och nu går lille Willkill...tiden går för fort...

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, tiden går alldeles för fort.. Vilken tur A har som fått se BÅDA barnens första steg.. Nu blir Saga lycklig. En lillebror som kan gå..och som man kan puffa till så han står på "näsan". Jag kan inte tåla mig tills i morgon. Han har blivit så stor..så fort.

2008-10-06 @ 21:49:03
Postat av: Lina

Åh jag blev så glad när du skicka videon med Lille Wille som gick.. Lille älsklingen. Nu kommer du ha att göra, Saga springer åt ena hållet o han åt andra ! Jag ska hjälpa dej att fånga in dom :) Puss

2008-10-07 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0