Kvällsro

är namnet på mitt nya the, lustigt nog så precis när jag gjort mig en kopp, sjunkt ner i soffan och pustat ut vaknar Wille i sovrummet :-( Lite ironi med tanke på namnet på mitt the, ingen kvällsro här inte...

gott är det iallafall, milt och lent i smaken med passionsört, lavendelblomma, citronmeliss och pepparmynts blad, pepparmynten dominerar smaken men utan att det stör. Ett the som jag varmt rekomenderar.

Lägger in lite bilder från tidigare idag när vi var ute i regnet och lekte:

gungar i full mundering


Hon vågar mer och mer nu vår lilla tjej, nu åkte hon den stora rutchkanan själv. Tiden går så fort föör fort, Hon plockade även en höstbukett till mig som nu pryder vårt köksbord.

"Vacker som en dröm" - för att använda Sagas egna ord :-)



Läste Johannas funderingar om att lösenordsskydda bloggen och det kommer jag att göra. Från och med måndag v43 kommer min blogg att vara lösenordskyddad, detta mkt pga att jag inte vet om vilka alla är som läser och det känns väldigt utsatt. Och mkt på grund utav att jag inte vill att våra privata bilder ska hamna i orätta händer!

Så om ni vill fortsätta följa min blogg så skriv en kommentar där ni lämnar er mail adress så mailar jag er lösenordet, ni har som sagt på er till söndag vecka 42 sedan stängs bloggen för dem som inte har lösenord.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken fin höstbukett! Har svarat dig i min blogg...



Har förresten lagt en order nu som kommer hem till dig om ca 2 veckor! Mailar min kontoinfo!

2008-10-11 @ 20:11:10
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: mamma

vill ha lösenordet!!!!!!!!!!

2008-10-12 @ 08:03:34
Postat av: Bitte

Vi vill så klart kunna läsa allt som du skriver,när jag har som tråkigast på jo bbet går jag i smyg in på din blogg och läser,(vi får inte för chefen);-)

Kram Bitte

2008-10-12 @ 11:30:04
Postat av: johanna

ja vil haaaaaaaa..... såklart....

2008-10-12 @ 11:36:35
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Zzara

Jag fortsätter gärna läsa din blogg. =)



[email protected]

2008-10-12 @ 11:40:25
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: emma

jag vill ha lösen :) ha det så roligt på din praktik imorgon. vi kan väl kanske ses nån dag i veckan om vi orkar =)

2008-10-12 @ 14:28:23
Postat av: Lina

hej och godkväll! Länken var ju trasig :( skicka den gärna igen... och tack för tipset!

2008-10-12 @ 17:53:02
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Zzara

jag ska vara på furubergsskolan.. vart där i eftermiddag o kollat ut min cykelväg. haha =) körde lite vilse. asg ja jag tror med att vi ska redovisa det i slutet. känns så iaf.. ha en rolig praktik nu.. 0)

2008-10-12 @ 20:13:11
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Andréa

Ja vill ju såklart fortsätta läsa ;-)

2008-10-12 @ 22:22:46
Postat av: Linda Nygren

Jag vill gärna vara med och följa dig i din blogg. Vilka härliga ord saga använder. Stor har hon blivit också. :)

2008-10-13 @ 01:17:41
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: lottis

köpte kvällsro-te efter du skrivit om det och det var faktiskt helt ok, stank mint men smaken var inte lika stark..sen om jag blev trött är ju en annan femma men gott var det.

vi ses snart hoppas jag

kramar

2008-10-13 @ 07:57:34
Postat av: lina

Vad roligt att så många vill följa min blogg och givetvis får ni det!



Lottis: Vi MÅSTE ses snart. Jag har spånat lite på om vi åker ner till Ystad så kan barnen sova hos farmor en natt och vi komma till Er? Ja vi får spåna vidare...God morgon förresten ;-)

2008-10-14 @ 06:09:03
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: lottis

godmorgon gumman.

ni är så välkomna, vi är ju nästan alltid hemma på helgerna så hör av er så får vi ha en myskväll.

nu ska jag kränga iväg post-itblock....

2008-10-14 @ 07:53:04
Postat av: martina

Hej Lina! Jag fortsätter gärna att läsa din blogg=)

2008-10-14 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0