Jag gick faktiskt

fram och tillbaka till skolan, 6 km allt som allt :-) Gick i mina fejkconverse som ck gisönder så det läckte in vatten, typiskt, men jag ska köpa ett par utav min gode vän Lina, som har skofetich, typ 30 par skor in knödda i en garderob, inte sant darling?

Skolan var bra. Vi lyckades faktiskt enas om ett tema i studiegruppen, många starka viljor men det blev bra tillslut! Själva föreläsningen om info sök hade väl kunnat kvitta...men Elf´s gotländska är alltid lika underbar att höre på. På middagsrasten gick jag och Emma och fyndade (nåja, de va ganska dyra) varsin supergo mysmössa på Carlings för att ha och värma sig i nu när snålblåsten har kommit tillbaka.

Det blev såklart handling efter skolan, usch, gillar inte att handla, tråkiga pengar att behöva lägga ut...när vi kom hem var jag ute med barnen i sandlådan och byggde ett sandslott, sanden var perfekt att bygga med, som vi sedan dekorerade med snäckorna Saga och Pappan hade vart och plockat på stranden några dagar innan. Efter ett tag så började det regna så vi gick in, få se om sandslottet står kvar imorgon eller om det har regnat bort!

  

  

Visst är de söta i sina röda po.p outfits? Wille har fått Sagas gamla, Andreas tyckte absolut inte att han kunde ha rött men jag tycker att han är hur söt som helst i den röda färgen :-)

Jo, William har sugit på min mobil så jag hör inte längre någonting när någon ringer, därför har jag bytt till en telefon som jag fick utav Andreas för fyra år sedan. Det är en kamera mobil och jag måste säga att jag är ruskigt imponerad utav kvaliteten på en mobilkamera med 1 megapixel, jag tycker att den tar bättre bilder än vad min Sony Ericsson gör idag och den har ändå 5 megapixel...
Varsågod; ett smakprov från en 4 år gammal mobilkamera (som hunden dessutom tuggat på som valp!)



Kolla vilken skärpa och kontrast! Det kanske blir en SHARP som nästa mobil? Om de gjorde så här bra kameror för 4 år sedan så lär de vara ruskigt bra idag!

Nu håller jag som bäst på att tvättar så jag måste avsluta, efter tvätten ska jag och andreas kolla på Derailed med Jennifer Aniston.

Imorgon är det bakdag med Johanna, tidigt som attans kommer jag vara där, redan kl 09 för att jag ska hinna till skolan som börjar vid 13, ska ha gymnastik i Hagaskolans gamla gympa sal..harregud...har inte vart där sedan jag slutade sexan..ska bli skoj och se om några minnen kommer tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

så du ska se den filmen nu ? HA, det tror jag på när jag ser det :P

Guuud vilken fin bild på Wille.. VILL HA !

Ska kolla över mina skor så kan du ta ett par så du har så du klarar dej :) Köpte ändå två nya i helgen, haha ! Puss love

2008-10-27 @ 20:50:51
Postat av: mamma

underbart med glada barn och en vän med många skor!!!!

2008-10-27 @ 21:54:51
Postat av: emma

hej you :) jag tycker wille är jätte fin i rött =) jag har gjort en blogg som du har nu. men jag kan inte på den lika fin och jag kan inte kopieringskydda bilderna...har inte du gjort det? du får lära mig :)

2008-10-28 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0