Halloween

är det imorgon och jag har köpt pumpa och grejjer som vi ska fixa till imorgon när vi ska få gäster på besök på kvällen. Jag ville ha en liten pumpa men de va visst slut så det blev en på 10 kg..haha..undrar hur många svordommar det kommer bli innan den är urgröpt...



Hehe...Will vaknade så jag skulle bara lägga mig hos honom tills han somande om men jag somnade också så nu är det fredag morgon ;-) Vi hade iallafall jätte trevligt hos Johanna och Gabriel ogår och vi fick betalat Lalandia resan *skönt* Vi bestämde också en spelkväll nästa fredag, de hade köpt ett nytt spel som vi ska testa.

Nu ska jag städa lite innan resten av familjen vaknar och sedan blir det halloween pyssel hela dagen mest, jag måste cykla med barnen och köpa blöjor med, det är ju mindre kul men det får gå! Nu pockar Willa på uppmärksamhet så det är väl bäst att jag leker lite med honom på golvet. Såhär söt var han iallafall igår när han skulle lägga sig, i vanliga fall tar han sin välling och går till sängen men inte denna gången, nu ville han istället se en film och krtöp upp i storasysters stol


Kommentarer
Postat av: johanna

ho ho kan ni inte ta bussen till stan o leka på lekplatsen o fika med oss sen???



kraam johanna

2008-10-31 @ 08:40:52
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: mamma

Gud, vilken bra bild på Wille. Han är helt ljuvlig, och STOR..

2008-10-31 @ 12:16:28
Postat av: emma

hejsan. vilken fin bild på wille :) hur svarar jag på din kommentar i min blogg?? jag svarar på den här sålänge :) det är kul att hålla på med bloggen ja, är inte alls färdig, gjorde bara lite för att se om det funkade :) nu ska jag se om jag kan ändra min text som är högst upp :) kramar

2008-10-31 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0