stranden en ljuv sommarkväll

jag och S fick för oss att åka till stranden en kväll runt sex, vi passade på att fråga grannen om de ville följa med och de ville de såklart (vem säger nej till havet i 25-gradig värme?!) Så vi åkte ner, S och Bella leker faktiskt bra tillsammans, det skiljer knappt en månad på dem så man tycker kanske att de borde tjafsa mer...ni vet...om samma leksaker å sånt, men det går jätte bra. Bella är den modiga och tuffa av dem, å hon har sån motorik, helt otroligt! Hon ramlar å skrapar knäna så det blöder utan att säga ett ord, slår kullerbyttor och hjular (eller; hon gör en rörelse med armarna sedan gör hon en kullerbytta, så sött :-)) Saga är försiktig av sig men när vi kom hem efter att Bella visat att hon kunde så ville S att vi skulle lära henne hur man gör kullerbyttor fast i sängen..hehe....hon är inte dum inte!
 S & Bella hand i hand på väg till stranden *sött* hade vart roligt om de fortsatte vara vänner =)S hittade en manet som hon tvunget ville fotografera som vi sedan skulle visa för pappa, jag blev ganska förvånad eftersom hon inte brukar vilja hålla i saker, som sagt hon är ganska försiktig nästan på gränsen till feg vår prinsessa. Men vad gör det? Det släpper väl med åldern.

Nu ska jag snart byta bilstolarna från en bil till en annan, vilket meck....men vem har råd med dubbel uppsättning? Inte vi iallafall..... Jag och barnen skall ut till J och barnen, det ska bli jätte roligt att ses igen, känns som om det var år och dar sen.... ikväll blir det kanske nybakt rabarberpaj och kvällskaffe där ute när gubbarna har kommit hem från sina arbeten.
Ajaj....det kommer oljud från köket....bäst att kolla då fröken står och diskar själv :-) Det är bra när hon gör det för då måste jag torka golvet efter :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0