Julgranshuggning

Nu ska vi snart ut i skogen och hugga en julgran, ska bli mysigt. Saga längtar jätte mycket!
Igår var en fullpackad dag, först så kom en vän och hennes dotter på besök och jag fotade dem tillsammans, sedan kom Emma och vi drack glögg innan vi tog på oss och gick en 2h promenad i världens oväder, men det är det som är så bra med Emma, hon, liksom jag, bryr sig inte om vädret hon går i :-) Alice och Wilma verkade bli lite glada över att se Nemo iallafall så det går på rätt håll.

När vi kom hem hade vi celebert besök här hemma utav min älskade gamla katt Daisy. Jag fick Daisy när jag var 10 år och hon är fantastisk, snäll mot barnen och så gosig, inte alls som Gizmo som sätter klorna i en när man minst anar det!





Daisy, 17½ år, har gjort sig hemmastadd hos oss :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Helt sinnessjukt att Daisy fortfarande lever.. Katter brukar väl inte bli så gamla ?

2008-12-18 @ 10:15:40
Postat av: emma

men gud så fin hon är daisy, och lugn och go :)

2008-12-18 @ 10:35:57
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: emma

Hej stumpan!

Jag har bestämt nu att jag inte kommer till dej på lördag. jag städar ju på kvällen och är inte hemma innan vid 20 tiden så det blir så stressigt att åka hem och duscha och äta o så. Men jag tackar så jätte mycket för inbjudan, synd att jag skulle jobba just denna lördagen :( Hoppas du får kul iallafall ;)

2008-12-18 @ 19:01:43
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Buffie

17 1/2 år??? Herre gud....hur många liv har den katten? Sen å andra sidan är hon ju en fin dam...ler



Kram på er alla

2008-12-19 @ 08:03:59
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0